۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱

استاندار چهارمحال و بختیاری:

پیگیر رفع محرومیت از چهارمحال و بختیاری هستیم

پیگیر رفع محرومیت از چهارمحال و بختیاری هستیم

شهرکرد_استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری، استان محرومی است و با وحدت و هم‌دلی بین مسئولان باید درصدد رفع محرومیت باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های دهه‌فجر در شهرستان بروجن، اظهار کرد: دولت سیزدهم معروف به صدق الوعده است و حرفی نمی‌زند که به آن عمل نکند.

وی افزود: اعتبار پروژه جمع‌آوری فاضلاب در شهر سفید دشت تأمین شده و مهم‌تر از همه اینکه مجوز ماده ۲۳ این طرح نیز اخذ شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر ماده ۲۳ برای پروژه‌ایی تصویب شود دائماً اعتبار به آن طرح اختصاص داده می‌شود تا اینکه طرح به بهره‌برداری برسد.

حیدری عنوان کرد: همچنین در حال حاضر آب شرب ۵۰ درصد مردم چهارمحال و بختیاری که ۱۸ سال در انتظار آن بودند به‌صورت آزمایشی آبگیری شده است که نتیجه کار جمعی است و دستور مستقیم رئیس جمهور بود.

وی خاطرنشان کرد: چندین جلسه با حضور مقامات ارشد کشور برای رفع تنش آبی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد و وزرای مختلف برای حل مشکلات مردم در این استان اهتمام داشتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای ۱۲ پروژه فاضلاب در کل کشور ماده ۲۳ اخذ شده است که هشت طرح آن مربوط به این استان است.

حیدری بیان کرد: چهارمحال و بختیاری استان محرومی است و با وحدت و هم‌دلی بین مسؤولان باید درصدد رفع محرومیت آن باشیم، شیرینی این همراهی‌ها به کام مردم است.

وی تاکید کرد: مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری و فرماندار شهرستان بروجن پیگیری کنند که پروژه فاضلاب شهر سفیددشت به سرعت به نتیجه برسد تا سلامت و بهداشت مردم تأمین شود.

کد خبر 5703918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      0 0
      استان چهارمحال تاحالا شاید ۴۲ یا بیشتر استاندار دیده فکر کنم شما گل سر سبدشان باشی ودیگر بعداز شما کسانییکه شما را گذاشتن دیگر محرومی نه دراین استان تو کشور وجود نداشته باشد...
    • سلام IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      1 0
      خیلی خیلی خیلی ممنون که تلاش‌های زیاد انجام می دهید لطفاً نتایج ملموس برای مردم را بازگو کنید غیر از گرانی تورم قیمت دارو مهاجرت متخصص ها و...
    • رضاامیریان فارسانی DE ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      0 0
      دولت سیزدهم دولت دردکشیدگان انقلابی است وانتظارمردم ازاین دولت خیلی زیاداست چرا؟ چون شخصیتی مثل روحانی رانه انقلابی میدانستندونه دردکشیده امارییسی باعملکردچندین ساله اش بخصوص دردستگاه قضابمردم نشان دادیک فردانقلابی است وآرمانهای امام وشهداسرلوحه کارش میباشد. برای همه خادمین نظام ومردم آرزوی سربلندی